Nyugodtan kijelenthetjük, hogy az iroda legfontosabb eszközei a fénymásoló és a nyomtató. Fontos, hogy a munkahelyen ezen eszközeink megbízhatóan üzemeljenek. Ha bármelyik meghibásodik túlzás nélkül állíthatjuk, hogy megáll az élet. Várni kell a szervizre, a szükséges alkatrészekre, nem beszélve a felmerülő költségekről melyek sokszor sokkolóan magasak is lehetnek.
Ha elriasztanak a magas toner árak, ha elengedhetetlen a folyamatos működés, ha nem szeretnél egyszerre nagyobb összeget kiadni új fénymásolóra, akkor bérelhetsz egy multifunkciós készüléket, mellyel fénymásolhatsz, nyomtathatsz, szkennelhetsz és faxolhatsz is.
A készülék bérlés előnyei:
- elszámolható bérleti díj
- hosszú távra kalkulálható költségek
- nincs javítási, karbantartási díj
- a festék és az alkatrészek ingyenesek
- nagyobb meghibásodás esetén cseregép plusz költségek nélkül
Igény szerint bérelhetsz A4 monochróm nyomtatótól A3 színes multifunkciós fénymásolóig akár határozott időre is.